Εκπαιδευτικό σεμινάριο για στρατηγικές συμπεριληπτικής μάθησης

Εκπαιδευτικό σεμινάριο για στρατηγικές συμπεριληπτικής μάθησης

Εκπαιδευτικό σεμινάριο για στρατηγικές είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα Erasmus+ που στοχεύει στην αύξηση της ενεργού συμμετοχής και της εμπλοκής των νέων στις μαθησιακές διαδικασίες, μέσω της δημιουργίας εκπαιδευτικών περιβαλλόντων, με τη χρήση μεθόδων μη τυπικής εκπαίδευσης.

Το έργο προωθεί επίσης τη συνεργασία μεταξύ του τομέα των ΜΚΟ και του επίσημου συστήματος, προκειμένου να διευκολυνθεί και να ενισχυθεί η δυνατότητα μεταφοράς τεχνογνωσίας μεταξύ των μη τυπικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων και του επίσημου εκπαιδευτικού συστήματος, με στόχο τη δημιουργία ενός δικτύου Νέων Εργαζόμενων που θα είναι σε θέση να χρησιμοποιεί αυτές τις μεθόδους για τη διεξαγωγή δραστηριοτήτων σε συνεργασία με την επίσημη εκπαίδευση.

Inclusive Learning Strategies

Δραστηριότητες του έργου

Οι συμμετέχοντες σε αυτό το έργο ήταν νέοι εργαζόμενοι που ασχολούνται με την κοινωνική ένταξη των νέων με αναπηρία, από το δίκτυο των οργανώσεων-εταίρων, έχοντας ενεργό ρόλο σε αυτές. Το προφίλ των εργαζόμενων σε θέματα νεολαίας που επιλέχθηκαν από κάθε οργάνωση ήταν το ακόλουθο:

- κοινωνικοί λειτουργοί, δάσκαλοι, εκπαιδευτικοί, παιδαγωγοί, ψυχολόγοι, σύμβουλοι, θεραπευτές και επαγγελματίες που εργάζονται στον τομέα της εκπαίδευσης και της κοινωνικής ένταξης

- μέλη, εθελοντές ή συνεργάτες με οποιονδήποτε τρόπο, του εκάστοτε οργανισμού,

- άτομα με εμπειρία στον τομέα της νεολαίας και στην εργασία με νέους με αναπηρίες,

- νέες/οι με κίνητρα και ενδιαφέρον για το έργο,

– ηλικία > 18.

Όλοι οι συμμετέχοντες ήταν σε θέση στο τέλος της κατάρτισης να μοιραστούν και να διαδώσουν όσα έμαθαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος στις οργανώσεις και τις κοινότητές τους.

Inclusive Learning Strategies

Δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της συνάντησης

Κατά τη διάρκεια του έργου κάθε οργανισμός μοιράστηκε την εμπειρία, τις γνώσεις, τις μεθοδολογίες και τις βέλτιστες πρακτικές στον τομέα των μεθόδων χωρίς αποκλεισμούς που χρησιμοποιούνται για την υποστήριξη ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Inclusive Learning Strategies

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης

Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στην πόλη Κάλιαρι (Ιταλία) από τις 10 έως τις 15 Νοεμβρίου και συμμετείχαν 30 εργαζόμενοι σε θέματα νεολαίας από 9 διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες: Ιταλία, Γαλλία, Ελλάδα, Πορτογαλία, Κροατία, Λετονία, Ρουμανία, Ισπανία και Πολωνία.